جایزه طراحی ایران ۱۴۰۰

محصول شرکت پوشش‌های نانو‌ساختار در جایزه طراحی صنعتی ایران ۱۴۰۰ شایسته تقدیر انتخاب شد

دستگاه اسپاترینگ رومیزی مدل DSR1 توسط مرکز طراحی ایران به عنوان محصول شایسته تقدیر، برگزیده شد. دستگاه DSR1 به جهت

  • تلاش در راستای طراحی کاربردوست با توجه به پارامترهای ارگونومیکی
  • طراحی عملکردی در راستای بهینه سازی کاربرد محصول
  • طراحی در راستای تعمیر و نگهداری آسان

به عنوان محصول شایسته تقدیر جایزه طراحی ایران ۱۴۰۰ تجهیزات آزمایشگاهی شناخته شد.

فرآیند طراحی صنعتی در توسعه بازار شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، به ویژه توسعه بازارهای صادراتی آنان نقش مهمی ایفا می‌کند. به علاوه، طراحی صنعتی با تاثیر در کیفیت، عملکرد، ارگونومی، شکل ظاهری، گرافیک و بسته‌بندی محصولات نقش مهمی در جلب رضایت مصرف‌کنندگان، بازاریابی و بازارسازی محصولات شرکت‌ها، ایفا می‌کند.

مرکز طراحی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری در سال ۱۴۰۰ برای توسعه طراحی صنعتی محصولات آغاز به کارکرده است و درحال حاضر با هدف ارتقاء سطح طراحی صنعتی در ایران، زمینه‌ کاری خود را گسترش داده است.

این جایزه که به همت مرکز موسسات و شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی شده است به دنبال آگاه کردن تولیدکنندگان از مزیت‌های طراحی در سطح جهانی، افزایش به‌کارگیری طراحی در توسعه محصول و استراتژی کسب‌وکار شرکت‌ها، گسترش فرهنگ طراحی در زندگی مردم، ایجاد شبکه طراحان ایرانی و ارتقا سطح صنعت طراحی ایران متناسب با بازار جهانی است.

نخستین دوره این جایزه نیز برای شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت به منظور ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه‌های برترین طراحی تجهیزات، بسته‌بندی و خدمات برگزار شد.

شرکت پوشش‌های نانو‌ساختار،‌ طراح و سازنده دستگاه های لایه نشانی در خلاء است که مانند ادوار گذشته در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت حضور داشته است و به جهت طراحی‌های کاربرپسند محصولات خود، توانسته است توسط مرکز طراحی، برنده جایزه طراحی ۱۴۰۰ نیز شود.

این دستگاه‌های لایه نشانی در خلاء، می‌توانند به روش‌های مختلف رسوب‌دهی بخار فیزیکی، مانند اسپاترینگ، تبخیر حرارتی و لایه نشانی با لیزر پالسی، لایه نشانی انجام دهند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت و ویژگی‌های آنها به سایت شرکت مراجعه نمایید.

Leave a Comment